جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۸۵۰
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۳

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: در اجرای قانون جهش تولید مسکن ۱۰هزار و ۶۱۶ واحد مسکونی در مدت چهار سال آینده در این شهرستان احداث می شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فتح الله نوروزی روز چهارشنهب در جلسه شورای مسکن دشتستان افزود: امروز اولویت دولت سیزدهم موضوع مسکن است و همه باید با انجام اقدام های لازم از این قانون و برنامه دولت به نفع مردم این شهرستان استفاده کنیم. 

وی یادآور شد: قبل از هرچیز باید طرح های نیمه تمامی که در حوزه مسکن در شهرستان دشتستان وجود دارد، از جمله پرگان، آبرسانی و ایثارگران برازجان و تعاونی های مربوطه با کمک همه دستگاه های مرتبط بطور ویژه و فوری به سرانجام برسد.

نوروزی ادامه داد: اداره آب و فاضلاب، برق و گاز شهرستان در واگذاری انشعاب به واحدهای مسکن مهر سایت پرگان تسریع کنند به نحوی که حداکثر پنج روز بعد از معرفی تعاونی مسکن مهر و دستگاه های خدمات رسان در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به صدور مجوز اقدام شود.

فرماندار دشتستان اضافه کرد: بانک مسکن نسبت به پیگیری پرداخت تسهیلات مربوط به نصب آسانسور سایت آبرسانی اقدام و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به صورت روزانه نماینده به بانک‌های عامل سطح شهرستان برای پیگیری روند انعقاد قرارداد اقدام و نتیجه را فرمانداری اعلام کند.

وی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی حسب اعلام تعاونی مسکن مهر نسبت به پیگیری پرداخت تسهیلات در قالب کمک‌های بلاعوض ویژه مسکن به اشخاص واجد شرایط (مددجو) اقدام کنند.

نوروزی افزود: شهرداری برازجان و اداره ثبت اسناد و املاک دشتستان با توجه به تامین اعتبار ساخت ۲۴ واحد ویژه معلولان در شهر برازجان همکاری لازم را با خیرین مسکن ساز در زمینه ‌صدور پروانه کار ظرف حداکثر یک هفته انجام دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر