جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۸۸۸
جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

فکرشهر: حمیدرضا حاجی‌بابایی گفت: امیدواریم نوع نگاه مسئولان به نفت در ساختار بودجه اصلاح شود.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما مرکز بوشهر، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که همراه با دیگر اعضای این کمیسیون به پارس جنوبی سفر کرده بود، در بازدیداز فاز ۱۴ در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: اعضای این کمیسیون سفر ۳ روزه‌ای  به استان دارند که بخشی از آن بازدید از سکو‌های دریایی میدان گازی پارس جنوبی بود و در آن با نحوه کار کارکنان آن سکو‌ها آشنا شدیم.

حمیدرضا حاجی‌بابایی افزود: بازدید از فاز ۱۴ میدان گازی پارس جنوبی دیگر برنامه اعضای این کمیسیون بود و آن‌گونه که گفته شد ۸۰ درصد پیشرفت دارد و ساخت به دست ایرانیان انجام شده که افتخار بزرگی است.

او گفت: کمیسون برنامه و بودجه کمیسیونی مادر است و همه امور را رصد و بررسی می‌کند که بازدید از طرح‌های نفت و گاز و آشنایی با کار و سختی‌هایی که کارکنان و کارگران این صنعت دارند در این سفر می‌تواند در کار مجلس برای قانونگذاری و حمایت قانونی از آنان تأثیرگذار باشد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به این‌که زندگی همه خانواده‌های ایرانی به‌دلیل مصرف گاز به این نقطه از کشور [پارس جنوبی]بستگی دارد؛ گفت: در این‌جا  صحبتی با مسئولان نفتی کشور داشتیم و امیدواریم در کار‌ها و سیاستگذاری‌های حوزه کلان بودجه کشور و نوع نگاه به نفت تأثیرگذار باشد.

حاجی‌بابایی افزود: امیدواریم این بازدید‌های میدانی در اصلاح ساختار بودجه در نگاه به نفت مورد توجه قرار بگیرد، می‌خواهیم همه چیز شفاف باشد و از درآمد‌های آن برای توسعه زیرساخت‌ها بیشتر استفاده کرد.

اعضای کمیسون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از شهرستان دشتی بازدید و در نشست شورای برنامه‌ریزی استان شرکت خواهند کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر