جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:
فکرشهر: رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: علی رغم اینکه استان بوشهر بخش عمده‌ای از درآمدهای کشور را تأمین می‌کند ولی مجموعه نفت نتوانسته توقعات مردم استان بوشهر را برآورده کند...
کد خبر: ۹۸۹۰۲
جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۲

فکرشهر: رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: علی رغم اینکه استان بوشهر بخش عمده‌ای از درآمدهای کشور را تأمین می‌کند ولی مجموعه نفت نتوانسته توقعات مردم استان بوشهر را برآورده کند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمید رضا حاج بابایی پنج شنبه شب در بازدید از گلخانه‌های روستای تلخو از توابع بخش کاکی شهرستان دشتی اظهار داشت: یکی از راهکارهای اساسی این است که دولت و وزارت جهاد کشاورزی برای رفع مشکلات کشاورزان فعال کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: مصوبات مجلس در این رابطه پاسخگو نیازها است هر چند دولت با کمبود منابع مواجه است ولی تلاش داریم مشکلات این عزیزان برطرف کنیم.

حاج بابایی در پاسخ به این سوال که با توجه به سهم ۵۰ درصدی استان بوشهر در درآمدهای بودجه‌ای کشور ولی یکی از محروم‌ترین استان‌ها به شمار می‌شود گفت: استان بوشهر نقش مهم و تعیین کننده‌ای در زمینه انرژی و کشاورزی دارد و به خوبی ایفای نقش کرده است.

وی ادامه داد: نیاز است به استان بوشهر کمک ویژه ای صورت بگیرد تا میزان رضایت مندی مردم افزایش یابد.

حاج بابایی اضافه کرد: توقع مردم از مجموعه نفت به خوبی برآورده نشده و ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر