پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۹۰۷
جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۱

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: احداث سد باهوش و آب شیرین کن دلوار در شهرستان تنگستان نیازمند نگاه ویژه در اعتبارات ملی است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحسن رفیعی پور پنجشنبه شب در نشست با رئیس و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: هفته‌ای یک ساعت آب، در شأن مردم روستاهای شهرستان تنگستان که دین خود را در مبارزه با استعمار به فرماندهی سردار شهید رئیسعلی دلواری ادا کرده‌اند، نیست و احداث سد باهوش و آب شیرین کن دلوار نیازمند نگاه ویژه در اعتبارات ملی است.

فرماندار تنگستان بیان کرد: بیکاری ۱۸ درصدی چالش جدی تنگستان است و اجرای طرح‌های اقتصادی برای رفع بیکاری نیاز مبرم این شهرستان است.

وی یادآور شد: جاده‌های تنگستان تبدیل به قتلگاه مردم شده است و برای تکمیل اتوبان‌های دلوار- دیر، اهرم - برازجان، اهرم- فراشبند به نگاه خوب کمیسیون برنامه و بودجه در قانون بودجه ۱۴۰۱ نیازمندیم.

وی ادامه داد: روستاهای ساحلی بخش دلوار برای در امان ماندن از هجوم آب دریا نیازمند احداث دیوار حفاظتی هستند.

رفیعی پور افزود: اسکله‌های بنادر دلوار، محمد عامری، بوالخیر، عامری و خور شهاب برای تکمیل و توسعه نیازمند اعتبارات ملی است تا اشتغال مردم بخش دلوار با چالش مواجه نشود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: بالاترین نرخ مدارس تخریبی در سطح استان از مشکلات عمده تنگستان است و تزریق اعتبارات ملی گره گشای این مشکل است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر