شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۹۸۹۱۵
جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۸

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به 112 نفر رسید.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری ها، دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 26  بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد 3 مورد به ابتلا کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون 15 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، 4  نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: امروز یک خانم 84 ساله با بیماری زمینه‌ای قلبی و فشارخون و یک خانم 20 ساله باردار دارای کم‌کاری تیروئید به علت ابتلا به کرونا فوت کردند.

به گزارش فکرشهر بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز(۳۰ مهرماه ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 11 هزار و64 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند که 1477 نفر از آنان بستری شدند.

مجموع بیماران کووید19 در کشور به5 میلیون و 844 هزار و 589 نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، 165  بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به124 هزار و 928  نفر رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر