جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۹۳۶
شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰

فکرشهر:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نهادهای فرهنگی باید در عرصه‌های مختلف به ویژه عفاف و پوشش مناسب فعال شوند و فرهنگ سازی کنند و مورد حمایت نیز قرار گیرند.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری جمعه شب در نشست با جمعی از مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: نهادهای فرهنگی باید در عرصه‌های مختلف به ویژه عفاف و پوشش مناسب فعال شوند و فرهنگ سازی کنند و مورد حمایت نیز قرار گیرند ولی در دولت قبل بودجه‌های فرهنگی مراکز فرهنگی مانند سازمان تبلیغات اسلامی حدود صفر بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: نهادهای نظارتی حسب قانون باید نظارت خود را گسترده کنند و نگذارند چهره جامعه به ویژه سواحل آلوده و دچار بی بند و باری و ابتذال شود.

وی با اشاره به اینکه چرا وضعیت سواحل سامان دهی نمی‌شود ادامه داد: با آنکه صدها بار به مسئولان تذکر داده شده است، گویا مسئولان ذی ربط عزمی در این باره ندارند.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: مسئولان مدیریتی باید مراکزی سالم و محفوظ برای تفریح و گردشگری بانوان ایجاد کنند و سال‌ها است که مصوبات ساخت این نوع مراکز بر زمین مانده است.

وی تصریح کرد: باید وزارت کشور در این باره قوی و فعال عمل کند و قوانین مصوب شورا انقلاب اسلامی و مجلس شورای انقلاب اسلامی را اجرایی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر یادآور شد: یکی از موارد تهاجم فرهنگی گسترش بی بند و باری و بد حجابی و بی حجابی در جامعه است که هم اینک در نزد سران استکبار به یک تهاجم فرهنگی سیاسی تبدیل شده است و باید مسئولان فرهنگی، سیاسی و مدیریتی نظام و تمامی استان‌ها در این باره تدبیری جدی و حضوری فعال و کارآمد داشته باشند.

در این جلسه سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (علیه السلام) استان پیرامون امور صیانتی و عفاف و حجاب و پس از آن برخی از مسؤولان مسائلی را بیان کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر