جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۹۵۷
شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۹

فکرشهر:  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: شهرک صنعتی بندرگناوه به تصویب هیات دولت رسیده و هم‌اکنون در فاز مکان‌یابی است و در کوتاه مدت احداث می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مهدی صفوی افزود: با توجه به ظرفیت‌های گناوه در حوزه بازرگانی و تجارت برای بومی سازی یکسری محصولاتی که وارد می‌شود برنامه‌ریزی های لازم برای احداث شهرک صنعتی در این بندر انجام شده است.

وی گفت: با حمایت‌هایی که استاندار بوشهر دارد، شهرک صنعتی بندرگناوه در کوتاه مدت‌ احداث خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر اظهارداشت: برای احداث این شهرک در فاز مکان یابی هستیم تا  در یک فضای خوب در اراضی ملی با همکاری اداره منابع طبیعی گناوه پس از شناسایی یک زمین مناسب،  عملیات اجرایی آن آغاز شود.

صفوی گفت: هم اینک شهرستان گناوه دارای یک شهرک صنعتی  واقع در محدوده بندرریگ به مساحت ۷۸ هکتار است که حدود ۵۰ هکتار اراضی صنعتی و قابل واگذاری به متقاضیان در آن آماده سازی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر ادامه داد:  شهرک صنعتی بندرریگ از همه امکانات لازم از قبیل خطوط انتقال آب، برق، مخابرات، ساختمان‌های جانبی، تجهیزات موردنیاز، مخزن یکهزارمترمکعبی آب بهره‌مند شده و  دارای ساختمان و ماشین آتش نشانی فعال است.

وی افزود: ۱۰۰ درصد زیرساخت های این شهرک فراهم شده است و متقاضیان به محض استقرار در محل، می‌توانند امکانات لازم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

وی اظهارکرد:   شهرک صنعتی بندرریگ حدود ۲۳ واحد به بهره برداری رسیده دارد که از این مجموع حدود  ۱۸ واحد آن فعال است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر  افزود  یکی از سیاست‌های این مدیریت ، فعال سازی واحدهای غیرفعال در شهرک صنعتی است تا از ظرفیت‌هایی که وجود دارد برای فعال کردن این واحدها  استفاده بهینه صورت گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر