پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مسول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر:
کد خبر: ۹۸۹۷۰
شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲

فکرشهر: مسئول بسیج رسانه استان بوشهر گفت: باتوجه به اینکه در آستانه تدوین قانون برنامه هفتم توسعه هستیم مجلس برای تصویب قانون حمایت و تقویت رسانه ها اهتمام جدی داشته باشد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالله نجفی افزود: سال ۹۲ تلاش‌هایی برای تصویب قانون حمایت و تقویت رسانه‌ها توسط سازمان بسیج رسانه صورت پذیرفت و مراحلی از کار نیز در کمیسیون امنیت ملی و فرهنگی مجلس شورای اسلامی پیش رفته است.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع انتظار است مجلس اهتمام جدی برای حمایت از رسانه‏‌ها داشته باشد .

نجفی ادامه داد: امروزه باتوجه به اهمیت فعالیت خانواده رسانه و شرایط دشوار اقتصادی برای تداوم فعالیت آنها لزوم تصویب قانون حمایت و تقویت رسانه‏‌ها بیش از پیش احساس می‏‌شود.

وی اظهارداشت: در شهرستان عسلویه یک پتروشیمی برای ساخت اقامتگاه مجموعه کارکنان خود قریب سه هکتار از اراضی منطقه محافظت شده نایبند  را تصرف کرده است  اما وقتی فعالان رسانه با تهیه گزارش‌هایی نسبت به این رویداد واکنش نشان می‌دهند برخی‌ها از همه ابزارهای موجود برای به انفعال کشاندن فعالان رسانه اقدام می‌کنند.

نجفی یادآورشد: در این ارتباط حتی در موردی اقدام به دستگیری یکی از فعالان رسانه ای استان بوشهر شد که چنین رفتاری هایی زیبنده نیست.

وی اضافه کرد: در مواردی دیگر نیز تحریم سازمان یافته برخی رسانه‌های منتقد توسط نهادهای دولتی و نیمه دولتی در دولت‌های قبل رخ داده که انتظار است با روی کار آمدن دولت مردمی آیت الله رئیسی این نارسایی برطرف شود.

نجفی افزود: رسانه‌‎های منتقد در واقع چشم بینا و زبان گویای مردم هستند که فعالیت آنها بدون شک به پیشبرد اهداف عالیه در هر مجموعه ای کمک می ‎کند.

وی تصریح کرد: یکی از ظرفیت ‏های بارز استان بوشهر رسانه است که در صورت بها دادن به آن و تداوم رویکرد مطالبه‎گری آنها زمینه برای موفقیت بیش از پیش این استان فراهم خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر