جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۹۷۳
شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹

فکرشهر: خبر استخدام نفیسه سنگدوینی دختر رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان در مجلس و عضو کمیسیون انرژی مجلس باعث گلایه‌ها و اعتراضات فراوانی در بین کارکنان صنعت نفت و سایر مردم کشور شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، دستور لغو استخدام دختر عضو کمیسیون انرژی از قبل صادر شده است و حتی فرآیند استخدام وی قبل از رسانه‌‌ای شدن ماجرا متوقف شده است.

همچنین وزیر نفت دستور بررسی آزمون اعلام نشده و غیرفراگیر سال ۹۹ را که بدون اطلاع بسیاری از متقاضیان برگزار شده است را صادر کرده است و جذب تمامی افرادی که ذیل ان آزمون پذیرش شده‌اند، متوقف شده تا بررسی بیشتری صورت گیرد.

نظرات بینندگان
فرامرز نادرخانی
|
-
|
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۷
سلام و عرض ادب خدمت اقای مهندس اوجی متاسفانه متقاضی استخدام در وزارت نفت بسیار زیادتر است و این وزارتخانه  به دلایلی که شما خودتان بهتر میدانید خاطر خواه زیاد دازد و همین مسعله رابطه سالاری را شدید کرده و متااسفانه حرکات زننده ای مثل برگزاری به اصطلاح سراسری ازمون استخدامی و اطلاع ندادن به عموم مردم از طریق سازمان صداو سیما د رسانه ها با هدف انحصاری کردن استخدام در نفت و ندادن فرصت یه نخبگان برای جذب است اقدام اقای   مهندس اوجی  واقعا  جای تشکر دارد و امیدواریم با نظارت امور اداری و حراست به این اقدام زشت که باعث ضایع شدن استعدادها و نخبگان میشودؤ
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر