پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۹۸۷
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: فرهنگ جهاد و شهادت سبب ماندگاری و تقویت نظام اسلامی شده و ترویج این فرهنگ امروز در جامعه یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در آیین تکریم و معارفه مشاور استاندار بوشهر در امور ایثارگران افزود: رشادت رزمندگان سبب اقتدار و عزت ایران اسلامی شد و قدردانی از خدمات ایثارگران یک ضرورت است.

وی بیان کرد: ایثارگران در عرصه‌ها مختلف ازجمله هشت سال دفاع مقدس حماسه‌های گوناگونی خلق کردند و این رشادت‌ها تا همیشه ماندگار و تاریخ آنها را فراموش نخواهد کرد.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه همه خدمات و مجاهدت انسان‌ها، نزد ایزد منان ماندگار است گفت: خدمات و فعالیت در رسیدگی به جامعه ایثارگری نزد خداوند متعال محفوظ است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ایثارگران با خداوند متعال معامله کردند افزود: پاداش ایثارگران نزد پروردگار متعال محفوظ است و جانفشانی آنان تنها با پاداش خداوند قابل جبران است.

مشاور جدید استاندار بوشهر در امور ایثارگران گفت: ایثار در تعاریف به معنای از خودگذشتگی انسان به نفع دیگران است که خدمات‌رسانی در این عرصه ارزنده‌ترین فعالیت‌ها به شمار می‌رود.

یوسف دشتی خدمات به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از ارزنده‌ترین فعالیت‌ها دانست و بیان کرد: امید است خداوند توفیق دهد تا در این مسیر گام برداریم.

وی، توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره ایثارگران، اجرا سیاست‌های دولت مردمی، انقلابی و خدمتگزار و عملیاتی شدن تدابیر استاندار بوشهر را مورد تأکید قرار داد.

مشاور جدید استاندار بوشهر در امور ایثارگران با بیان اینکه در ادوار مختلف نبرد و جنگ‌های گوناگونی در جهان به وقوع پیوسته است اضافه کرد: در جنگ‌های سایر کشورها قدرت نظامی نشان از برتری دارد ولی در جنگ تحمیلی هشت ساله رزمندگان اسلام با توکل به خدا، سلاح ایمان و اخلاص توانستند بر دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شوند.

دشتی اضافه کرد: توجه به اشتغال، فعال کردن ستاد هماهنگی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، مهارت‌آموزی، آموزش در عرصه‌های گوناگون و هماهنگی و تعامل با سازمان‌ها و نهادها در خدمات‌رسانی به ایثارگران از جمله برنامه‌ها است.

وی بیان کرد: رزمندگان و ایثارگران حق دارند که تاریخ سراسر حماسه و خدمات زرین آنان برای آیندگان تبیین شود و در این راستا روزشمار دفاع مقدس استان بوشهر اولویت‌های فرهنگی است.

مشاور جدید استاندار بوشهر در امور ایثارگران با بیان اینکه تکمیل شهید نامه‌ها و تاریخ شفاهی استان بوشهر نیاز به برنامه‌ریزی دارد افزود: در این رابطه با هماهنگی بین سازمان‌های مرتبط، تاریخ شفاهی دفاع مقدس استان بوشهر تدوین و عملیاتی می‌شود.

در این آئین یوسف دشتی به‌عنوان مشاور استاندار بوشهر در امور ایثارگران و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری بوشهر  معرفی و از خدمات سید علی موسوی‌نژاد قدردانی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر