جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۰۴۸
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

فکرشهر:  فرماندارگناوه گفت: در جریان ششمین سفر استانی رئیس جمهوری و هیات دولت سیزدهم به استان بوشهر، ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه ورزش این شهرستان مصوب شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا مهرجو در دیدار با رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان این شهرستان افزود: اعتبار مصوب شده برای  احداث سالن ورزشی بانوان، تکمیل و تجهیز اماکن ورزشی، پیست تارتان و چمن‌های مصنوعی در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

وی گفت: برای کمک به تقویت ورزش شهرستان آکادگی داریم تا شرایط را هموار و امکانات بیشتری برای منطقه در این حوزه جذب شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: اگر امکانات و زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان تقویت شو ، رشته‌های مختلف ورزشی به جایگاه خوبی دست خواهند یافت.

وی اظهارداشت: شهرستان گناوه دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوان در حوزه‌های مختلف ورزشی است و ورزشکاران و قهرمانان آن در میادین ملی و بین المللی برای کشور بارها افتخار آفرینی کردند.

مهرجو گفت: نقش تربیت بدنی در سلامت جامعه غیر قابل انکار است و برای داشتن جامعه‌ای بانشاط و زنده و آماده حرکت به سمت توسعه باید به موضوع ورزش اهمیت داده شود.

وی ادامه داد: لازمه مدنظر قرار دادن و اهمیت ورزش در جامعه این است که حاکمیت،  زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری را فراهم کند.

فرماندار گناوه افزود: تلاش برای توزیع یکنواخت و عادلانه امکانات و تجهیزات ورزشی و بهره مندشدن عموم از آنها باید مدنظر باشد.

مهرجو گفت: اگر در ورزش سرمایه گذاری مناسب انجام شود دیگر نیازی به سرمایه گذاری در حوزه آسیب‌های اجتماعی با سه برابر هزینه نیست.

فرماندارگناوه اضافه کرد:  هر چه در امر ورزش سرمایه گذاری بیشتری شود، سودمندی و منفعت آن برای جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بیشتر خواهد بود.

وی افزود: برای نگهداری امکانات ورزشی موجود در شهرستان  نیاز به هزینه و اعتبار است که اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر  باید در این زمینه کمک و همکاری کند.

ئیس جمهوری به همراه اعضای هیات دولت و در قالب ششمین سفر استانی دولت سیزدهم صبح روز جمعه ۱۶ مهرماه وارد استان بوشهر شد و در فرودگاه بین المللی استان مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.

در ششمین استانی سفر هیات دولت به استان بوشهر ۶  وزیر کابینه دولت سیزدهم، شامل وزیر کشور، راه و شهرسازی، نفت، نیرو، جهاد کشاورزی و اقتصاد و دارایی رئیس جمهوری را همراهی کردند.

 براساس برنامه ریزی انجام شده وزیر نیرو به شهرستان‌های دشتی و تنگستان، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان‌های بوشهر و دشتستان و وزیر اقتصاد و دارایی به شهرستان‌های گناوه و دیلم سفر کردند و وزیر راه و شهرسازی نیز روز پنجشنبه به شهرستان های عسلویه، کنگان و دیر سفر کرد و پروژه های زیربنایی این مناطق را مورد بازدید قرار داد.

 وزیران  یادشده که معین دولت بودند علاوه بربررسی میدانی مسایل و مشکلات شهرستان ها در نشست شورای اداری شرکت کردند و دیدارهایی با اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران داشتند.

در این سفر،  هیات دولت سیزدهم  ۱۱۱ طرح و توافقنامه برای محرومیت زدایی، توسعه زیرساختی و رونق اقتصادی استان بوشهر تصویب کرد که باعث امیدواری مردم این استان شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر