سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۰۶۶
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۳

فکرشهر: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه تقریبا تمام معلمان استان واکسینه شده‌اند، گفت: ۷۰ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال هم واکسن دریافت کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، حسین درتاج بیان کرد: از ابتدای مهر مدارس روستایی و عشایری کلاس‌هایشان به صورت حضوری برگزار می‌شود، کلاس اول دبستان و دروس کارگاهی هنرستان‌های فنی وحرفه‌ای و کارودانش هم به صورت مدیریت شده حضوری است.

وی افزود: برای فعالیت دیگر مدارس نیز الزام‌هایی در نظر گرفته شده است که پس از تایید بازرسان، مجوز آموزش حضوری برایشان صادر می‌شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه مدارس برای برگزاری کلاس‌های حضوری باید الزام‌های بهداشتی را رعایت کرده و مجوز بگیرند، تاکید کرد: مدارس باید برای برگزاری آموزش حضوری درخواست بدهند و پرسشنامه مورد نظر را تکمیل کنند سپس بازرسان اداره‌های آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، برای بررسی مواردی که باید رعایت شود به مدرسه می‌روند و در صورت تایید، مجوز آموزش حضوری صادر می‌شود.

وی، رعایت فاصله یک و نیم متری میان دانش آموزان را از جمله الزام‌های مدارس عنوان و بیان کرد: مدارس زیر ۳۰۰ دانش آموز که مجوز گرفته‌اند، در نیمه نخست آبان و مدارس بالای ۳۰۰ نفر در نیمه دوم آبان می‌توانند کلاس‌هایشان را حضوری برگزار کنند.

درتاج گفت: مدارس لازم نیست به طور دقیق روز ۱۵ آبان آموزش حضوری را شروع کنند آن‌ها تا ۳۰ آبان فرصت دارند که این کار را انجام دهند.

وی تاکید کرد: بازرسان آموزش وپرورش و مرکز بهداشت و درمان به مدارس مراجعه می‌کنند و اگر مدرسه‌ای بدون مجوز در حال فعالیت حضوری باشد برخورد قانونی صورت می‌گیرد و از ادامه کار جلوگیری می‌شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش بوشهر بیان کرد: تقریبا تمام معلمان استان بوشهر علیه کرونا واکسینه شد‌ه‌اند و ۷۰ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال هم واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر