پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۰۷۹
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

فکرشهر: پروژه نخستین زمین چمن طبیعی فوتبال در مجموعه ورزشی شهدای روستای عامری دیلم استان بوشهر روز دوشنبه باحضور مسئولان در آیینی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رئیس اداره ورزش وجوانان دیلم در این آیین گفت: پروژه زمین چمن طبیعی فوتبال روستای عامری با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری، توسط شورای اسلامی و دهیاری دوره پنجم این روستا اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدامین لیراوی افزود: کاشت چمن این زمین توسط شرکت فضای سبز دزفول از آذر ماه سال ۹۹ آغاز شد و در آبان ماه امسال همزمان با هفته تربیت بدنی، وحدت و سالروز میلاد نبی اکرم (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) افتتاح شده است.

وی بیان کرد: جنس چمن از نوع برموداگراس فوتبالی ساقه سیاه فنری است که با مناطق گرمسیری سازگاری بیشتری دارد و برای اولین بار در سطح استان بوشهر و دهمین چمن در کل کشور از نوع آفریقایی بشمار می‌آید.

لیراوی یادآورشد:در بهره‌برداری از این پروژه، نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر و فرمانداری و  ورزش و جوانان شهرستان، خیران و اهالی روستا همکاری داشتند.

موسی کشتکار معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این آیین از زحمات شورای اسلامی و دهیاری روستای عامری در دوره پنجم بابت افتتاح پروژه چمن طبیعی فوتبال و در کل تجهیز و تکمیل مجموعه ورزشی شهدای روستا تقدیر کرد و گفت: با رایزنی و تخصیص اعتبار سعی در رفع کمبودها و نواقص این مجموعه که دغدغه اهالی روستا و ورزشکاران است، خواهیم داشت.

غلامعلی غلامی رئیس دوره پنجم شورای اسلامی روستای عامری با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: تجهیز و تکمیل این مجموع از جمله نصب فنس دور زمین چمن طبیعی و سرایداری آن لازم است.
 
در پایان این آیین، اداره ورزش و جوانان دیلم از زحمات شورای اسلامی و دهیاری روستای عامری در دوره پنجم برای احداث چمن طبیعی و تجهیز و تکمیل این مجموعه و داوران مسابقه افتتاحیه بین تیم‌های پیام عامری و سرخپوشان ستارگان دیلم با لوح سپاس و هدیه  تقدیر کرد.

روستای عامری از توابع بخش مرکزی شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر