پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۱۵۸
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶

فکرشهر: مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر گفت: به مناسبت سالروز میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) چهار زندانی جرائم غیرعمد در این استان آزاد و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

به گزارش فکرشهر، رضا مقبلی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در شهر برازجان افزود: برای آزادی این چهار محکوم جرائم غیرعمد از زندان‌های برازجان ( سه نفر) و خورموج ( یک نفر) ۳۰۰ میلیون تومان نیاز بود.

وی یادآور شد: در این ارتباط برای برگشت آرامش به خانواده این افراد ۱۶۰میلیون تومان از این میزان بدهی در شورای حل اختلاف استان بوشهر از شکات اخذ رضایت و بخشش شد.

مقبلی ادامه داد: همچنین با کمک سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور از طریق جمع آوری کمک توسط جمعیت امام رضایی ها  ۱۴۰میلیون تومان جمع آوری و مابقی بدهی این افراد پرداخت شد.

رئیس اداره زندان برازجان نیز گفت: بدهی سه نفر از این زندانیان که در این زندان دوران محکومیت خود را می گذراندند ۲۶۶میلیون تومان بود که ۱۱۰میلیون تومان آن توسط سازمان زندان‌ها از خیرین جمع آوری و مابقی از شاکیان رضایت گرفته شد.

علی رزمجو افزود: سازمان زندان‌ها برای بازگشت به زندگی افرادی که مجرم نیستند ولی بدلایلی بصورت غیرعمد و از روی اشتباه یا بر اثر یک اتفاق گرفتار شده اند تمام تلاش خود را بکار می گیرد.

وی بیان کرد: این مددجویان بعد از آزادی به مرکز مراقبت بعد از خروج و خدمات اجتماعی زندان‌های استان معرفی و وام خود اشتغالی به مبلغ ۱۰۰میلیون تومان با کارمزد چهاردرصد دریافت خواهند کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر