جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر؛
فکرشهر- سيدفريورموسوی: ورزش بيمار، بی عار و بی تحرک و صد البته خواب آلود جزيره خارگ، بيش از هر زمانی نيازمند تزريق خونی تازه به كالبد بی رمق و از كار افتاده اش است...
کد خبر: ۹۹۲۳۹
پنجشنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

فکرشهر- سيدفريورموسوی: ورزش بيمار، بی عار و بی تحرک و صد البته خواب آلود جزيره خارگ، بيش از هر زمانی نيازمند تزريق خونی تازه به كالبد بی رمق و از كار افتاده اش است.

مدت هاست كه جوانان ورزشكار و مستعد خارگی با اعتراضات خود، به دنبال تغييراتی گسترده در سطوح مديريتی ورزش جزيره شان بوده و هستند اما تاكنون فرياد حق خواهی شان را هيچ مقام و مسوولی نشنيده و يا اگر هم شنيده اند، در پی رفع آن برنيآمده اند.

 ورزش ركن اصلی و از واجبات سرگرمی و تفريح جوانان اين جزيره سوق الجيشی و نفت خيز كشورمان است. جزيره ای ميلياردی كه هيچ حقي از دلارهای نفتی و فروش نفت و ميعانات گازی، عايدش نمي شود.

چندسالی است كه مرگ تدريجی با غباری حزن آلود بر فراز ورزش جزيره خارگ گسترده شده است و جوانان و بالطبع مردم آن را به عزلت نشينی راغب نموده است. چندصباحی است كه كمپينی در ميان جوانان پرتحرک خارگی به راه افتاده است كه اشاره اصل موضوع آن به تغيير رئيس ورزش و جوانان جزيره باز می گردد كه متعاقب آن و در جهت عدم اين تغيير، مشاهده می شود تحركات كوچكی مبنی بر زنده بودن ورزش در اين خطه از سوی حاميان رئيس فعلی رخ داده كه می توان به حضور محمد فنايی داور مطرح فوتبال ايران و جهان و حضور در كلاسی تحت عنوان دوره بازآموزی و برگزاری تورنمنت فوتبال جوانان با حضور سه تيم از سوی هيات فوتبال كم كار خارگ اشاره كرد.

 اما سوال مهم در اين ميان مطرح می شود كه كلاس توجيهی و بازآموزی داوری در اين برهه از زمان كه هيچگونه مسابقاتی برگزار نمي شود و طبعا هيچ داوری نيز حضور فيزيكي ندارد، به چه معناست؟!

جواب اين سوال خيلی ساده و دور از ذهن نيست. ابقاء و ماندگاری رئيس فعلی ورزش و جوانان خارگ! و اين در حالی است كه جوانان حق جوی خارگي چشم شان به مسوولانی است كه تا اين لحظه در جهت خواسته به حق ايشان نه تنها گامی برنداشته اند، بلكه با برپايی و برگزاری جلسات متعدد با هيات های ورزشی و برخی افراد دور از ورزش، به دنبال آرام كردن و تسكين دادن به وضعيت فعلی ورزش بی روح اين جزيره هستند و تنها تير باقی مانده در كمان اين جوان ها، حجت السلام شيخ موسی كمالی امام جمعه ورزش دوست خارگ است كه به تازگی به عنوان مشاور استاندار بوشهر در امور روحانيت انتخاب و منصوب شده اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر