چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۲۵۷
پنجشنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بندرریگ گفت: تکمیل پروژه جاده ساحلی این بندر به گناوه و خیابان شهید مطهری در شهر ریگ از مسایل مهم و ضروری است که در این زمینه پیگیری و اهتمام جدی شده‌است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا راستی روز پنجشنبه در نشست با نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود:  امیدواریم این ۲ پروژه با همکاری نماینده مجلس و مسئولان مربوطه در دهه  فجر امسال  تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

وی اظهارکرد: پروژه‌های نیمه تمام دیگری در این منطقه  نظیر میدان امام علی(ع)، کنارگذر خیابان ساحلی و بوستان امید وجود دارد که درصورت اختصاص بودجه مناسب، تکمیل خواهند شد.

محمدحجی شهردار بندرریگ گفت: برای تکمیل  پروژه های نیمه تمام عمرانی این بندر به ۱۰۰ میلیاردریال اعتبار نیاز است که امیدواریم با حمایت  نماینده مجلس این میزان اختصاص یابد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی پیشرفت شهر بندرریگ را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: بندرریگ امروز با گذشته تفاوت بسیاری کرده است و  انتظار پیشرفت‌های بیشتری دارد.

عبدالکریم جمیری افزود: امید است با افتتاح پروژه‌های در دست اجرا ، از مشکلات شهروندان کاسته شود و شاهد شروع عملیات اجرایی جدید باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر