جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
دبیرکل فدراسیون فوتبال:
فکرشهر: دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: طرح ورود بانوان به ورزشگاه به مجلس ارائه شد که با تصویب این طرح حضور بانوان در ورزشگاه‌ها آزاد می‌شود...
کد خبر: ۹۹۲۶۷
پنجشنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۱

فکرشهر: دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: طرح ورود بانوان به ورزشگاه به مجلس ارائه شد که با تصویب این طرح حضور بانوان در ورزشگاه‌ها آزاد می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، حسن کامرانی‌فر ظهر امروز در نشست با اعضا هیئت فوتبال و مسئولان ورزش و جوانان استان بوشهر ظرفیت استان را برشمرد و با اشاره به استعدادهای بالقوه فوتبال در این استان اظهار داشت: استان بوشهر یکی استان پیشرو در فوتبال پایه است.

 دبیرکل فدراسیون فوتبال از برگزاری اردوهای تیم ملی فوتبال در رده‌های پایه در آینده در این استان خبر داد و اضافه کرد: با توجه به زیرساخت مناسب استان بوشهر و فضای ساحلی اردوهای تیم ملی بانوان و آقایان در رده‌های پایه در آینده در این استان برگزار می‌شود.

کامرانی‌فر با اشاره به مسافرت اعضا فدراسیون فوتبال به استان‌‌ها یادآوری کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال برای توسعه هیئت‌های استانی، بوشهر نخستین استانی است که اعضای فدراسیون فوتبال به آن سفر کرده‌اند.

وی با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و تدوین طرحی در این زمینه گفت: طرح ورود بانوان به ورزشگاه به مجلس ارائه شد که با تصویب این طرح حضور بانوان در ورزشگاه‌ها آزاد می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر