سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۲۶۸
پنجشنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۳

فکرشهر:  نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: تفکر و نگاه اعضای شوراهای اسلامی شهر در اجرای ماموریت های تعیین شده باید برمبنای تعامل، هماهنگی، همکاری، همراهی و سازگاری و البته نه سازش کاری باشد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم جمیری روز پنجشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر گناوه افزود: افرادی که در شورا حضور پیدا کردند باید بدانند که یک هویت و شخصیتی جدا از هویت تک تک افراد دارند و با اعتماد مردم به شورا راه یافتند که در آن هویت و شخصیت حقوقی به تناسب تعداد اعضای آن شکل پیدا کرده است.

وی اظهارکرد: تفکر شورایی ، یک تفکر و نگاهی جمعی است که اگر به آن توجه کنیم موفق و اگر خدای ناکرده همچنان خود را منفرد بدانیم ، می تواند ناکارآمد شود.

جمیری گفت: اعضای شورا  آگاه به  ضعف‌ها  و قوت ها هستند و باید مسایل و مشکلات مهم شهر را شناسایی و جهت پیگیری در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه وظیفه شورا تنها انتخاب شهردار نیست، افزود: گاهی جلوه پیدا می کند که شورای شهر یعنی انتخاب یک شهردار ، اضافه کردن یک عضو به تعداد اعضا و مداخله تک تک افراد در همه امور و یا استیضاح و یا استعفا ، در صورتیکه و وظایف مهم دیگر و مسئولیت های بسیار سختی دارد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در ارتباط با موضوع شهردار معرفی شده گناوه برای احراز تائیدیه  اظهارداشت: برای احراز تائیدیه انتخاب شهردار مراجعی وجود دارد و باید روال قانونی را طی کند.

وی افزود:  مسئله  اصلی ما خدمتگزاری  و رضایت مردم است که با گذشت از جان و مال خود نظام را تاکنون حفاظت و پاسداری کردند و باید آنها را امیدوار کنیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتماد به مردم سرمایه ای بسیار ارزشمند است و هر کدام از ما به عنوان نمایندگان باید قدرشان را بدانیم.

وی اضافه کرد: آنچه که امروز نصیب کشور شده است مدیون ایثارگری و جانفشانی و مجاهدت های عزیزانی است که همه چیز خود را فدای نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه با تقدیر از شرکت نماینده حوزه انتخابیه در جلسه با اعضای شورا به بیان مسایل و مشکلات این شهر پرداخت.

هادی عرب زاده اظهارداشت: متعهد شدن شرکت های نفتی منطقه به مسئولیت های اجتماعی، انتخاب مسئولان کارآمد و توانمند و انقلابی، تجهیز فضاهای بهداشتی و درمانی، نگاه جدی به حوزه ورزش، تامین نیازهای ماشین آلات و تجهیزات مکانیزه شهرداری، الحاق محله امید و شهرک الغدیر در طرح تفصیلی شهر، اختصاص تسهیلات و امکانات به حوزه گردشگری، احداث پارک های ورزشی و بانوان و توجه به توسعه راه‌های مواصلاتی از عمده مسایل و مطالبه شورا به عنوان نمایندگان مردم است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر