جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۳۰۹
جمعه ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱

فکرشهر: به گزارش رویترز، ارزش اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان، یک هفته پس از آنکه قیمت بیت کوین رکورد خود را ثبت کرد، امروز (جمعه) به بالاترین رقم خود رسید.

بهه گزارش فکرشهر از تسنیم، از آنجایی که بازارهای ارز دیجیتال در هفته‌های اخیر به شدت صعودی بوده اند، اتر بیش از 60 درصد نسبت به اواخر ماه سپتامبر افزایش نشان می‌دهد.

قیمت این توکن که زیربنای شبکه بلاک چین اتریوم است، در ساعات فعالیت بازارهای آسیا با 2.6 درصد افزایش به 4400 دلار رسید و رکورد 4380 دلاری را که در 12 می ثبت شده بود، شکست.

کریس وستون، مدیر بخش تحقیقات در کارگزاری پپراستون Pepperstone که در ملبورن مستقر است، در این باره گفت: اگر ما در تجارت اروپا و ایالات متحده رشد کنیم، من را شگفت زده نمی کند. در حال حاضر این یک پیشرفت هیولایی است و بسیار قوی به نظر می رسد.

این کارشناس ارزهای دیجیتال افزود که به نظر می رسد اقدام اخیر برای ارتقای فنی شبکه اتریوم به این افزایش قیمت کمک کرده است.

بیت کوین که در تاریخ 20 اکتبر به رکورد 67016 دلار رسید، آخرین بار با 1.4 درصد افزایش به 61457 دلار رسید که از اواخر سپتامبر حدود 50 درصد افزایش نشان می دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر