چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۴۳۲
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۲

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر به ۱۰۵ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۸ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۵ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

به گزارش فکرشهر بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته متاسفانه ۱۷۷ بیمار کرونا در کشور جان خود را از دست دادند.

به گزارش انتخاب،  بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۹ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۴۲۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۰۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۹۲۴ هزار و ۶۳۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۶ هزار و ۳۰۳ نفر رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر