پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
استاندار بوشهر در ستاد کرونا:
فکرشهر: استاندار بوشهر در بیست‌وسومین نشست استانی مدیریت بیماری کرونا با تأکید بر انجام وظایف دستگاه‌های اجرایی در مدیریت کرونا گفت: باید وظایف دستگاه‌های اجرایی و نظارتی دقیق به آن‌ها اعلام شود و آن‌ها نیز وظایف خود را با زمان‌بندی مشخص انجام دهند؛ این‌که تنها وظیفه‌ای به دستگاهی ابلاغ شود و زمان انجام آن روشن نباشد ممکن است به نتیجه نرسد...
کد خبر: ۹۹۴۳۵
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۱

فکرشهر: استاندار بوشهر در بیست‌وسومین نشست استانی مدیریت بیماری کرونا با تأکید بر انجام وظایف دستگاه‌های اجرایی در مدیریت کرونا گفت: باید وظایف دستگاه‌های اجرایی و نظارتی دقیق به آن‌ها اعلام شود و آن‌ها نیز وظایف خود را با زمان‌بندی مشخص انجام دهند؛ این‌که تنها وظیفه‌ای به دستگاهی ابلاغ شود و زمان انجام آن روشن نباشد ممکن است به نتیجه نرسد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی، احمد محمدی‌زاده افزود: زمان‌بندی واکسینه‌شدن کارمندان نیز باید مشخص شود تا اگر کارمندی واکسن نزد طبق آیین‌نامه با او رفتار شود، زیرا با توجه به تأکید دولت بر واکسیناسیون برای قطع زنجیره همه‌گیری کرونا، دلیلی برای واکسن نزدن کارمندان در نهاد‌های دولتی وجود ندارد.

او با اشاره به پایین بودن آمار واکسینه‌شدن در شهرستان‌های کنگان و عسلویه و عقب افتادن این دو شهرستان از دیگر شهرستان‌های استان، از شخصیت‌ها و نهاد‌های فرهنگی و اجتماعی این دو شهرستان خواست تا برای ترغیب مردم به زدن واکسن یاری‌رسانی بیشتری کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به مناسب شدن هوای استان بوشهر و آغاز فصل گردشگری گفت: شهر‌های ساحلی استان که دارای بازار هستند باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و مراکز بهدشت نیز آگاهی‌بخشی بیشتری به مردم آن‌جا دهند.

محمدی‌زاده ادامه داد: در بازرسی‌ها در بازار‌های این شهر‌ها دیده شد که بسیاری از مغازه‌داران و دست‌فروشان ماسک نمی‌زنند و شیوه‌نامه‌ها را شل گرفته‌اند، که این باعث می‌شود گردشگران و خریداران نیز این شیوه‌نامه‌ها را شل بگیرند.

او تأکید کرد: بازاریان باید به شیوه‌نامه‌ها پایبند باشند تا بازار باز و فعال و کسب‌وکارشان برقرار باشد.

استاندار بوشهر با اشاره به آمار تزریق ۸۰ درصدی نوبت اول واکسن در استان گفت: باید بتوانیم در دز دوم هم به ۸۰ درصد برسیم که با توجه به وجود ذخایر کافی واکسن،  صداوسیما نقش کلیدی در اطلاع‌رسانی و دعوت به واکسینه شدن دارد.

محمدی‌زاده همچنین از دانشگاه‌ها و آموزش‌وپرورش خواست تا برای بازگشایی مراکز آموزشی و تصمیم نهایی ستاد مدیریت بیماری کرونا دراین‌باره آماده باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر