پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۴۴۶
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵

فکرشهر: مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: مجوز ساخت سه مرکز در شهرهای اهرم، شبانکاره، خارگ و درمانگاه شماره ۲ بوشهر صادر شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین  اجتماعی استان بوشهر، دکتر سید جواد رکاب پور در نشست با نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: ارتقا کمی و کیفی خدمات درمانی تامین اجتماعی برای همه نقاط استان به صورت فراگیر مدنظر است و بر همین اساس با تکمیل و راه‌اندازی درمانگاه‌های در حال ساخت، همه شهرستان‌های استان دارای مرکز درمانی خواهند شد.

وی بیان کرد: در حوزه توسعه مراکز بستری نیز ۹۸ تخت به ظرفیت تخت‌های بستری بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان افزوده شده است.

رکاب‌پور ادامه داد: در شهرهایی که بیمارستان تامین اجتماعی وجود ندارد خدمات درمانی برای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در مراکز درمانی دولتی رایگان است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: باتوجه به فقدان درمانگاه تامین اجتماعی در تنگستان و دشتی  با تلاش و پیگیری‌های مجموعه درمان تامین اجتماعی استان اکنون درمانگاه در شهرهای خورموج و دلوار، در حال ساخت است و مجوز ساخت درمانگاه در شهر اهرم نیز صادر شده است.

غلامحسین کرمی با تاکید بر توسعه همه جانبه و فراگیر درمان در استان افزود: با توجه به اهمیت حوزه سلامت و کمبودهایی که در این حوزه در استان وجود دارد باید شرایط برای ارائه خدمات درمانی بهتر به مردم فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر