جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۵۳۶
سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: قیمت خودرو امروز سه‌شنبه یازدهم آبان افزایش پیدا کرد و بسیاری از مدل‌های داخلی نسبت به روز گذشته یک تا سه میلیون تومان قیمت بیشتری دارند.پراید وانت با افزایش سه میلیون تومانی بیشترین رشد قیمت را بین خودروهای داخلی به ثبت رساند و سمند، دنا و پژو پارس، با رشد دو میلیون تومانی فروخته می‌شوند. همچنین هایما S۷ رشد ۲۰ میلیون تومانی را بین محصولات مونتاژی بازار تجربه می‌کند اما سیتروئن C۳ درمقایسه با روز قبل ۲۵ میلیون تومان ارزان شد و ۹۳۰ میلیون تومان قیمت خورد. قیمت روز دیگر خودرو‌های ایران خودرو و سایپا را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

به گزارش فکرشهر از فرارو، تقریبا تمامی خودرو‌های ایران خودرو یک یا دو میلیون تومان نسبت به روز قبل گران‌تر شدند. با این وجود بین محصولات مونتازی شاهد افت ۱۰ میلیون تومانی پژو ۲۰۰۸ هستیم و سوزوکی ویتارا اتوماتیک نیز ۱۰ میلیون تومانی ارزان شد و یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان قیمت خورد.

ارزان‌ترین پراید موجود در بازار یعنی سایپا ۱۳۲، امروز ۱۳۳ میلیون تومان قیمت دارد و در مقایسه با روز دوشنبه یک میلیون تومان گران شده است. چانگان و کیا سراتو نیز به ترتیب ۵۳۵ میلیون تومان و ۹۳۵ میلیون تومان ارزش‌گذاری شدند و هر کدام رشد پنج میلیون تومانی را به ثبت رساندند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر