پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۵۴۷
سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۲

فکرشهر: رئیس هیات قایقرانی دیلم استان بوشهر گفت: " پوریا لیراوی دیلمی " از بندر امام حسن این شهرستان در مسابقات قهرمانی پاراکانو کشور ویژه جانبازان و معلولان خوش درخشید و موفق به کسب ۲ مقام قهرمانی و نایب قهرمانی شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سیدحامد حسینی افزود: این ورزشکار افتخارآفرین در بخش تورینگ بزرگسالان قهرمان و  بخش K.L.۳ بزرگسالان به مقام نائب قهرمانی کشور دست یافت.

وی اظهارداشت: مسابقات قهرمانی کشور پاراکانو در بخش جانبازان و معلولان روز گذشته با حضور ورزشکارانی از استان‌های تهران، مازندران، البرز، هرمزگان، همدان، فارس، گیلان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و بوشهر برگزار شد.

حسینی گفت: قایقرانان در مواد KL۱، KL۲، KL۳، VL۱، VL۲، VL۳، TL۱، TL۲، TL۳ و در بخش بیماری‌های خاص، سندرم‌دان و اوتیسم در مواد TL۱ و TL۲ در مسافت ۲۰۰ متر به مصاف یکدیگر رفتند.

حسینی افزود: در مراسم اختتامیه این رقابت ها، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، علیرضا سهرابیان رئیس و خسرو ابراهیمی نایب رئیس فدراسیون قایقرانی حضور یافتند و از نفرات برتر تقدیر شد.

وی یادآورشد: در این مراسم از خانواده ورزشکاران معلول و جانباز و ورزشکاران اوتیسم و سندروم دان نیز تقدیر به عمل آمد.

رئیس هیات قایقرانی دیلم گفت: مسابقات قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی در ماده کانو کانادایی سه شنبه صبح در دریاچه آزادی تهران برگزار شده است و  قایقران افتخار آفرین دیلمی شانس خود را در این مسابقات  محک خواهد زد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر