شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۵۸۲
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

فکرشهر: امام جمعه خورموج گفت: از مسؤولان می‌خواهم هرچه سریع‌تر هماهنگی‌های لازم برای بهره مندی مردم از فعالیت صادرات اسکله لاورساحلی انجام شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام علی زاهد دوست صبح چهارشنبه در بازدید از اسکله و گمرک لاور ساحلی گفت: با عنایت به درخواست فعالیت صادراتی از طرف کشاورزان و معدن داران شهرستان دشتی از مسؤولان می‌خواهم با نگاه به پتانسیل مؤثر شهرستان در حوزه تولید و صادرات محصولات فوق، هرچه سریع‌تر هماهنگی‌های لازم برای بهره مندی مردم از فعالیت صادرات این اسکله انجام شود.

امام جمعه خورموج با عنایت به عدم لایروبی و ایجاد و توسعه موج شکن، خواستار رفع مشکل فوق جهت فعالیت صیادان و لنج داران و توجه جدی به وضعیت اشتغال مردم ساحل نشین شهرستان دشتی در این بندر تجاری و صیادی شد.

وی در بازدید از اسکله و گمرک لاور ساحلی از نزدیک در جریان مشکلات صیادان و لنج داران لاور ساحلی قرار گرفت و به درد دل آنان گوش داد.

زاهد دوست در ادامه این بازدید طی نشستی در محل سالن جلسات گمرک لاور ساحلی گلایه‌ها و درد دل‌های مردم رنجدیده ساحلی شهرستان دشتی را شنید و به آنان قول داد تا با توجه به اولویت دولت جدید در استان بوشهر برای توسعه زیرساخت‌های دریایی در راستای ایجاد یک بندر مدرن در شهرستان دشتی تلاش و رایزنی لازم را با مسؤولان استانی و کشوری انجام دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر