چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۶۶۱
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۲

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۱۰۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ۷ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۱۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۳ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
 
دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام‌شده است، بیان کرد: متأسفانه امروز یک آقای ۶۷ ساله از هم استانی‌های عزیزمان داری بیماری زمینه‌ای سرطان فوت‌شده است که تست کرونایش مثبت اعلام‌شده است.

به گزارش فکرشهر، از دیروز تا امروز ۱۳ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۸۶۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۵۱ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۸۲۴ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۶ هزار و ۹۲۱ نفر رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر