جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۶۹۷
جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۰

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۹۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ۹ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۱۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۶ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام‌شده است، بیان کرد: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر ثبت نشده است.

وی افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۲۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد ۱۱ نفر از آن‌ها مثبت قطعی بوده‌اند.

وی افزود: تاکنون ۲ هزار و ۴ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش فکرشهر، بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۴ آبان ۱۴۰۰ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۶۳۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و یک هزار و ۱۶۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۴۵۷ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۷ هزار و ۵۳ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۵۷۴ هزار و ۲۴۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر