پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: طبق آخرین گزارش سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تغییر رنگ شهرستان‌های تنگستان، دیلم و گناوه از زرد (خطر متوسط) به آبی ( خطر کم) در زمان حاضر ۹ شهرستان‌ از مجموع ۱۰ شهرستان این استان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند...
کد خبر: ۹۹۷۱۳
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: طبق آخرین گزارش سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تغییر رنگ شهرستان‌های تنگستان، دیلم و گناوه از زرد (خطر متوسط) به آبی ( خطر کم) در زمان حاضر ۹ شهرستان‌ از مجموع ۱۰ شهرستان این استان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.

به گزارش فکرشهر، دکتر سعید کشمیری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طبق گزارش سامانه ماسک شهرستان‌های تنگستان، دیلم، گناوه، دشتستان، دشتی، جم، دیر، عسلویه و کنگان در وضعیت آبی کم خطر و تنها شهرستان بوشهر است که در نقشه کرونایی این استان در وضعیت زرد قرار دارد.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر شمار ورودی روزانه بیماران کرونایی به بیمارستان‌های استان بوشهر به ۳۵ نفر و تعداد کل بستری‌های بیمارستانی ناشی از کرونا نیز به کمتر از ۱۰۰ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: همچنین شمار مبتلایان روزانه به کرونا در این استان به کمتر از ۱۰ درصد رسیده است و این نشان می‌دهد آلودگی و گردش ویروس در این استان پایین است.

وی یادآور شد: براساس آخرین آمارها ۸۰ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال این استان یک نوبت و ۵۵ درصد نیز هر دو نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند.

کشمیری تاکید کرد: با توجه به تزریق روزانه ۱۲ تا ۱۵ هزار دز واکسن در استان بوشهر انتظار می‌رود تا پایان آبان ماه ۷۰ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال این استان هر ۲ نوبت واکسن خود را دریافت کنند.

کشمیری گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۸۸هزار و ۱۶۰ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا و ۲هزار و چهار نفر نیز براثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر