پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۷۳۱
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: نظارت بر نحوه فعالیت افراد صنفی در فضای مجازی و بازاریابی شبکه‌ای با همکاری دستگاه‌های نظارتی تشدید شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید حسین حسینی روز شنبه در نشست کمیته نظارت بر فعالیت بازاریابی شبکه‌ای افزود: با توجه به رشد روز افزون کسب وکارهای مجازی، تمرکز و نظارت مستمر بر چگونگی نحوه فعالیت بازاریابی شبکه‌ای در فضای مجازی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با همکاری با دستگاه‎‌های ذیربط پیگیری و ساماندهی می‎‌شود.

وی با اشاره به آیین‌نامه اجرایی چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر فعالیت افراد صنفی در فضای مجازی و بازاریابی شبکه‌ای بیان کرد: فعالیت شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای باید براساس قوانین مربوط با رعایت ضوابط به صورت شفاف و صحیح انجام گیرد تا از تضییع حقوق مردم و مصرف‌کنندگان جلوگیری شود.

حسینی ادامه داد: براساس ارزیابی‎‌های صورت گرفته برخی از فعالیت‌های بازاریابان شبکه‌ای در استان بوشهر باعث بروز تخلف و مشکلاتی برای شهروندان شده است.

وی اضافه کرد: در این زمینه برنامه‌‏های نظارتی و هماهنگی‌های بین دستگاهی و تشکیل گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت بر نحوه فعالیت بازاریابی شبکه‌ای با جدیت و استمرار بیشتری دنبال می‎‌شود.

حسینی بیان کرد: عمده هدف برنامه‌‎های تدارک دیده شده در این بخش جلوگیری از سوء استفاده و اغفال شهروندان در این عرصه اقتصادی و مصرف‌کنندگان از سوی افراد متخلف و سودجو است.

وی یادآور شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی شعب بازاریابی شبکه‌ای، آن را از طریق سامانه ۱۲۴ و یا با مراجعه به اداره امور اصناف و تشکل‌های سازمان صمت استان گزارش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر