پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۷۴۷
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۳

فکرشهر: معاون برنامه‌ ریزی و امورعمرانی فرمانداری دیلم استان بوشهر گفت: ۳۰ تن برنج تنظیم بازار برای این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد طاهری روز شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار این شهرستان افزود: سهمیه درنظر گرفته شامل ۲۰ تن برنج هندی و ۱۰ تن  تایلندی است که با محوریت ادارات جهاد کشاورزی و همکاری صمت و اتاق اصناف شهرستان توزیع خواهد شد.

وی اظهارداشت: برای سرعت بخشی در توزیع سهمیه ، عامل اصلی معرفی و جذب و به زودی توسط صنوف انجام خواهد شد.

طاهری گفت: به منظور آرامش و تعادل در بازار، کنترل روند تغییرات قیمت کالاهای ضروری و خدمات اساسی ، برنامه‌ریزی لازم جهت تسهیل در تامین و توزیع اقلام پرمصرف مردم با رعایت ضوابط و مقررات قیمت‌گذاری ،جلسات کارگروه تنظیم بازار شهرستان به صورت هفتگی و ماهانه برگزار خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری دیلم افزود: باتوجه به اهتمام جدی دولت در تعیین اولویت دوم مدیریت راهبردی دولت پس از مبارزه با بیماری کووید ۱۹ و واکسیناسیون همگانی بامحوریت  رصد و پایش مستمر بازار بمنظور استمرار در حفظ و تعادل عرضه و تقاضا است،کارگروه تنظیم بازار شهرستان به صورت خاص در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی اظهارکرد: در این ارتباط  با بهره‌گیری از ظرفیت شبکه‌های توزیع اعم از اتحادیه‌های صنفی، تعاونی‌ها، بازار و میادین میوه و تره‌بار شهرداری ، فروشگاه‌های زنجیره ای در جهت بهبود روند عرضه کالا،  در طول سال اهتمام و جدیت لازم صورت خواهد گرفت.

وی گفت: تامین ، جذب و توزیع اقلام و کالاهای اساسی پرمصرف و نظارت جدی بر عرضه مردمی از دستور کار و اهداف نشست کارگروه تنظیم بازار این شهرستان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر