پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۷۹۴
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

فکرشهر: مسوول مرکز نیکوکاری "صبا " تحت نظارت کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه گفت: این موسسه با مساعدت یک نیکوکار خیراندیش گناوه‌ای، کمک هزینه جهیزیه برای ۱۲۰ نوعروس نیازمند تحت پوشش کمیته امداد را در استان بوشهر تامین کرده است که به آنها اهدا خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، نرگس محمدی افزود: هر سری جهیزیه شامل یخچال، کولر، تلویزیون، اجاق گاز، فرش و سرویس آشپزخانه است که این مرکز خیریه توانسته با رایزیی از طریق نیکوکاران و کمیته امداد آنها را تامین کند.

وی اظهارکرد: مبلغ  اهدایی نیکوکار گناوه‌ای به ۱۲۰ نوعروس ۵۵۰ میلیون تومان است و سهم دولتی این جهیزیه‌ها توسط اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره)  استان بوشهر  تامین می‌شود.

مسوول مرکز نیکوکاری صبا گناوه گفت: این مرکز آماده همکاری با زوجین نیازمند در زمینه تهیه جهیزیه و ملزومات ضروری ازدواج مانند، حلقه و ساعت با حفظ اصول اسلامی و سادگی است.

وی افزود: اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان استان بوشهر پس از شناسایی نوعروسان توسط مددکار این مرکز انجام می‌شود.

محمدی گفت: در ماه گذشته یک نیکوکار این شهرستان در حرکتی نوع‌دوستانه ۱۲۳ دستگاه تبلت به این مرکز اهدا کرد که به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد(ره) و نخبه نیازمند که از حمایت نهادهای حمایتی بهره‌مند نیستند، توزیع شد.

مسوول مرکز نیکوکاری صبا گناوه اظهارداشت: این مرکز  تخصصی کارآفرین ویژه ه زنان خود سرپرست است که به آنها آموزش مشاغل خانگی ارایه می‌شود و در کنار این فعالیت، به دانش‌آموزان نیازمند خدمات دهی فرهنگی و درمانی می‌کند.

وی افزود: این مرکز به تازگی اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی مشاغل خانگی ویژه بانوان نظیر چرم دوزی،خیاطی، صدف، کیک و شیرینی و  مینیاتور کرده است.

محمدی بیان کرد: کلاس‌های آموزشی با پرداخت حداقل هزینه برای زنان خود سرپرست ۱۰۰ هزار تومان و دیگر بانوان ۲۵۰ هزارتومان است که می‌توانند یک دوره موفق را بگذرانند.

وی گفت: هزینه دریافتی از متقاضیان تنها  صرف خرید وسایل آموزشی  برای هنرجویان و درمان فرزندان خانوارهای بی‌سرپرست می‌شود.

محمدی یادآورشد: تولیدات بانوان در دوره آموزشی برپاشده، در فروشگاه‌های هنری و نمایشگاه‌های سطح شهر و استان بوشهر با هدف درآمدزایی آنها به  فروش می‌رسد.

مرکز نیکوکاری صبا در سال ۹۸  با مجوز و نظارت کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه تاسیس شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر