جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۸۲۲
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف پنج فروند شناور و کشف بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ یدالله شرفی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مبارزه با قاچاق یکی از مهمترین راهکارهای تقویت تولید و تلاش برای توسعه اقتصادی کشور است.

وی تصریح کرد: از تجاوزات مرزی جلوگیری به عمل آمده که پوشش تمام خلاءهای مرزی و انسداد مرز همچنان با جدیت پیش رفته و با خدمت شبانه‌روزی مرزبانان مستقر در نقاط مختلف مرزهای دریایی استان، امنیت و رفاه را برای مردم عزیزمان بخصوص مرزنشینان ایجاد کنیم.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از همکاری مردم دلسوز مرزنشین در توسعه کشور، تأکید کرد: پیشرفت اقتصادی کشورمان با جلوگیری از کالای قاچاق و حمایت مردم از کالای ایرانی محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: مبارزه با قاچاق کالا همیشه در صدر اولویت‌های مرزبانی قرار داشته و با توجه به انتخاب شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» از سوی مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی، مرزبانی و دریابانی تدابیر ویژه‌ای به منظور حمایت و پشتیبانی بیشتر از تولیدکنندگان داخلی در نظر گرفته و تلاش‌های خود در این حوزه را مضاعف کردند.

سرهنگ شرفی با اشاره به توقیف پنج فروند شناور در آب‌های استان بوشهر، اضافه کرد: در عملیات‌های هفته جاری ۱۵ نفر مرتبط با قاچاق نیز دستگیر شدند.

وی افزود: از این شناورها حدود ۴۰ هزار لیتر سوخت، تعداد ۴۲ هزار لوازم جانبی موبایل، چهار هزار ثوب پوشاک، ۱۴۱ هزار عدد لوازم تحریر، ۵۶ کیسه معادل پنج کیلوگرم پودر صنعتی، ۲۱ هزار بسته کاپوچینو، چهار هزار قلم لوازم آرایشی، ۷۰۰ جفت کفش، شش هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا، ۲۴ هزار متر طناب کوهنوردی و صدها قلم کالای قاچاق به ارزش ۱۸۱ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر