جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۸۲۷
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

فکرشهر: مدیر کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: ۱۲۱ میلیارد تومان جریمه نقدی برای قاچاق ۳۵ خودروی خارجی در استان بوشهر صادر شده است

به گزارش ففکرشهر از صداوسیما، سید رضا جابری افزود: اوایل سال دریابانی استان بوشهر ۳۵ دستگاه خودروی خارجی را در یک فروند لنج در دریا کشف و پرونده آن را به تعزیرات حکومتی استان ارسال کرد.

وی گفت: پرونده تخلف در شعبه بدوی تشکیل و منتهی به محکومیت فرد محتکر شد و برای ۳۵ دستگاه خودرو خارجی از نوع تویوتا و بنز ۱۲۱ میلیارد تومان جزای نقدی برای فرد متهم صادر شده است.

جابری افزود: حکم قاچاق هفته گذشته در شعبه تجدید نظر تایید و هم اکنون در حال اجراست.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان با بیان اینکه متهم هم اکنون تحت قرار بازداشت و بدون سابقه کیفری است گفت: در حال حاضر خودرو‌ها به نفع دولت ضبط و تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شده است.

جابری افزود: در سال‌های اخیر پرونده قاچاق خودرو با این تعداد خودرو وجود نداشته است.

وی سال ساخت خودرو‌ها را مربوط به ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ عنوان کرد و گفت: خودرو‌ها با توجه به سال ساخت قابلیت فروش داخلی ندارند و شماره گذاری هم نمی‌شوند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اضافه کرد: این خودرو‌ها به دلیل سال ساخت، یا به عنوان صادرات باید به کشور‌های همسایه صادر شوند و یا به صورت اوراق به فروش برسند.

به گفته جابری در ۶ ماه امسال بیش از ۱۲۰۰ پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده که بیش از ۹۶ درصد منتهی به صدور حکم و حدود ۹۵ درصد از احکام صادره نیز اجرا شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر