جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اعضای بدن مادر دیلمی که دچار مرگ مغزی شده بود، با اخذ رضایت از خانواده، اهدا شد...
کد خبر: ۹۹۸۵۷
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

فکرشهر: رئیس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اعضای بدن مادر دیلمی که دچار مرگ مغزی شده بود، با اخذ رضایت از خانواده، اهدا شد.

به گزارش فکرشهر، علیرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سیده زینب میرجهان‌مرد بعد از به دنیا آوردن فرزندش متأسفانه با افت پلاکت شدید مواجه شد و علیرغم اعزام به شیراز و تلاش پزشکان متخصص در بوشهر و شیراز دچار مرگ مغزی شد.

وی بابیان اینکه با ایثار خانواده مهربان میرجهان‌مرد اعضای این مادر اهدا شد افزود: خانواده میرجهان‌مرد با این کار بزرگشان مانع از داغدار شدن مادرانی شدند که فرزند بیمارشان در انتظار دریافت عضو بودند.

رئیس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: متأسفانه در ماه گذشته شاهد مرگ مغزی سه جوان زیر ۲۰ سال در استان بودیم که همگی به دنبال تصادف اتفاق افتاده بود و به دلیل عدم رضایت خانواده‌ها بیش از ۲۰ عضو قابل‌اهدا که می‌توانست ۲۰ جوان را به زندگی برگرداند به زیرخاک رفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر