پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۹۳۰
سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: شبکه توزیع و زیرساخت های برق این استان فرسوده است و نیاز فوری به بهسازی دارد.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی دفتر نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه  به نقل از عبدالکریم جمیری افزود: استان بوشهر با مشکلات متعددی در حوزه‌های برق، آب و فاضلاب روبرو است که این مشکلات در نشست کمیسیون انرژی مجلس با وزیر نیرو پیگیری و دنبال شد.

وی اظهارداشت: در این نشست نیز مطالبی در مورد  آخرین وضعیت آب، برق و فاضلاب استان بوشهر و مشکلات موجود در این حوزه مطرح شد.

جمیری ادامه داد: با توجه به فرسوده بودن زیرساخت شبکه توزیع نیروی برق در استان بوشهر و اتلاف بخش زیادی از انرژی در مسیر انتقال تا مصرف کننده، از وزیر نیرو درخواست شد نسبت به تامین اعتبار لازم برای بهسازی شبکه و تعویض تیرهای برق فرسوده حوزه انتخابیه اقدام شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: بررسی آخرین وضعیت فاضلاب شهرهای بوشهر، گناوه، خارگ و عالیشهر، پیگیری برای استقرار فوری اداره آب و فاضلاب  و تقویت برق جزیره خارگ و موضوع آب اراضی حله از دیگر مواردی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر