شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۹۹۶
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۷

فکرشهر: مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر گفت: زندان مرکزی بوشهر به خارج از شهر منتقل می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، رضا مقبلی قرایی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی سال جاری اقدامات بسیار خوبی به منظور توسعه آموزش‌های کاربردی در زندان‌های صورت صورت گرفته است.

وی کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان را یک اولویت بسیار مهم عنوان کرد و ادامه داد: استان بوشهر در کاهش جمعیت کیفری دارای رتبه چهارم کشور است که جایگاه خوبی است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر با اشاره به آزادی ۱۸۷ زندانی جرایم سبک طی هفت ماه ابتدایی امسال خاطرنشان کرد: این زندانیان با مشارکت خیران و گذشت شاکیان از زندان آزاد شدند.

وی اضافه کرد: هم اکنون نیز ۱۲۳ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی ۷۰ میلیارد نیاز به مشارکت دارند که با تأمین ۱۰ درصد از میزان بدهی زمینه آزادی آنان فراهم می‌شود.

مقبلی قرایی از رهایی ۱۹ محکوم به قصاص در استان بوشهر طی سال جاری خبر داد و بیان کرد: اکنون پنج انجمن حمایت از زندانیان در استان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به آزادی ۷۸ زندانی جرایم غیرعمد در هفت ماه امسال تصریح کرد: این زندانیان که ۵۵ میلیارد تومان بدهی داشتند با پرداخت ۱۰ درصد بدهی آنان و مشارکت خیران و گذشت شاکیان از زندان آزاد شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر