سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر صید ترال را یک عمل خلاف قانون دانست و بر لزوم ساماندهی صید در استان بوشهر تاکید کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، فتح‌الله حقیقی در دومین نشست بررسی مشکلات صید و صیادی در استان بوشهر با بیان اینکه ساماندهی صید و صیادی در استان بوشهر ضروری است، اظهار داشت: از تمام توان و ظرفیت موجود باید برای ساماندهی صید و صیادی بهره ببریم.\n\nوی بیان داشت: همه ما مسئولان، خدمتگزاران مردم هستیم و مردم انتظار عدالت شعاری از ما ندارند بلکه خواهان برقراری عدالت عملی در جامعه هستند.
کد خبر: ۱۰۰۰۹
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر صید ترال را یک عمل خلاف قانون دانست و بر لزوم ساماندهی صید در استان بوشهر تاکید کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، فتح‌الله حقیقی در دومین نشست بررسی مشکلات صید و صیادی در استان بوشهر با بیان اینکه ساماندهی صید و صیادی در استان بوشهر ضروری است، اظهار داشت: از تمام توان و ظرفیت موجود باید برای ساماندهی صید و صیادی بهره ببریم.

\n\n

وی بیان داشت: همه ما مسئولان، خدمتگزاران مردم هستیم و مردم انتظار عدالت شعاری از ما ندارند بلکه خواهان برقراری عدالت عملی در جامعه هستند.

\n\n

حقیقی با اشاره به اینکه حداقل انتظار مردم از مسئولان، خدمت صادقانه است، بیان کرد: باید جایگاه انسان‌های متخلف و انسان‌های قانونمند در جامعه مشخص باشد و در صورتی که جای این دو گروه عوض شود و تفاوتی در جایگاه آنها نباشد، نقض غرض صورت می‌گیرد.

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: تخلفی که در آن، حقوق خیل عظیمی از مردم ضایع می‌شود، بخشودنی نیست و باید عدالت به شکل واقعی در جامعه برقرار شود تا حق عده‌ای از افراد مظلوم به ناحق، توسط متخلفان، نادیده گرفته نشود.

\n\n

وی با تاکید بر اینکه مدت خدمت مدیر طولی نیست بلکه عرضی است، ادامه داد: مدیر باید اقتدار داشته باشد و حتی اگر یک روز مدیر باشد لازم است آنچه قانون، او را مکلف کرده، انجام دهد که البته این امر باید کارشناسی شده و عالمانه رخ دهد.

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر، عمل صید ترال را یک عمل خلاف قانون دانست و گفت: امیدوارم کسانی که به این عمل مبادرت می‌ورزند بدانند اقدام آنها، ضایع کردن حقوق دیگران است و خود از انجام این عمل خلاف قانون بپرهیزند وگرنه قانون، توان برخورد با هر عمل غیرقانونی را دارد.

\n\n

گفتنی است که در این نشست، مدیران دستگاه‌های ذیربط حضور داشتند و گزارشی از آخرین وضعیت مشکلات صید و صیادی به ویژه صید ترال در استان بوشهر را ارائه دادند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر