چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با خروج سامانه بارشی از استان، کاهش دمای بین ۲ تا ۵ درجه را شاهدیم...
کد خبر: ۱۰۰۲۰۵
شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

فکرشهر: معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با خروج سامانه بارشی از استان، کاهش دمای بین ۲ تا ۵ درجه را شاهدیم.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، زهرا راستگو بیان کرد: با ورود یک سامانه بارشی در روز جمعه به استان شاهد بارش‌های بسیار خوبی در مناطق شمالی و مرکزی استان به ویژه در شهرستان‌های دیلم، گناوه و دشتستان و به طور ضعیف‌تر نقاطی از شهرستان‌های بوشهر و تنگستان بودیم.
 
وی  افزود: با خروج این سامانه از دیشب و وزش جریانات شمالی، صبح امروز در مناطق شمالی استان و مناطقی که دیروز بارندگی داشتیم کاهش ۲ تا ۵ درجه‌ای دما رخ داد، به گونه‌ای که ایستگاه فرودگاهی بهرگان با ۵ درجه کاهش و رسیدن دما به ۱۷ درجه سانتی گراد بیش‌ترین کاهش دما را داشته و در ایستگاه دیلم نیز با کاهش ۴ درجه‌ای دما، به ۱۹ درجه سانتی گراد رسیده است.
 
معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان عنوان کرد: در مناطق جنوبی استان هم کاهش دما داشته‌ایم، اما این کاهش دما خیلی محسوس نبوده است.
 
وی گفت: صبح فردا کاهش دما در بیش‌تر نقاط استان محسوس‌تر خواهد بود، اما این روند از دوشنبه ثابت می‌شود، زیرا با عبور موج ضعیف بارشی از آسمان استان، دوباره افزایش ابر را خواهیم داشت و روند کاهش دما متوقف می‌شود.
 
راستگو ادامه داد: برای روز‌های سه شنبه تا پنج شنبه به‌سبب عبور امواج بارشی ضعیف، بارش‌های پراکنده‌ای در برخی نقاط استان خواهیم داشت.
 
وی گفت: امروز و فردا سواحل مرکزی و جنوبی استان به سبب وزش باد‌های به‌نسبت شدید شمال غربی مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر