سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۳۱۵
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۱

فکرشهر: به مناسبت آغاز هفته کتاب روز دوشنبه در آیینی با حضور مسئولان نمایشگاه کتاب در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی گشایش یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی در این آیین گفت: کتاب مرجعی غنی برای انسان است تا با مطالعه آن کسب دانش کرده و اطلاعات خود را در حوزه‌های مختلف افزایش دهد.

حمید زارعی با بیان اینکه کتاب وسیله‌ای برای هدایت و روشن‌گری است، افزود: تاثیرات کتابخوانی در زندگی انسان‌ها آن‌قدر مفید است که سود آن علاوه بر فرد، موجب رشد و تعالی افراد نزدیک و عموم جامعه می‌شود.

وی اظهار کرد: نمایشگاه کتاب به عنوان بستری لازم برای ترویج فرهنگ کتابخوانی از نیازهای اساسی جامعه است که می‌تواند در افزایش سرانه مطالعه اثرگذار باشد.

زارعی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرهای کوچک کار بسیار سختی است که با همت و اهتمام موسسه انتشارات نگاه آشنا این مهم در شهرستان دشتی اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه دو هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه  عرضه شده است، اظهار کرد: ۵۰ هزار جلد کتاب با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصد در اختیار علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی ضمن تشکر از شهرداری و شورای شهر، اداره آموزش و پرورش، اداره کتابخانه‌های عمومی و دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان و انتشارات نگاه آشنا، اظهار امیدواری کرد این اقدام فرهنگی برای شهروندان دشتی مثمرثمر باشد.

نمایشگاه  کتاب خورموج از  ۲۴ آبان ۱۴ آذر ماه در میدان شهید مهدوی، جنب بانک انصار از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۲ با همکاری انتشارات "نگاه آشنا" دائر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر