سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: خدمات ۱۱ دستگاه اجرایی استان بوشهر آماده برون سپاری است.\n\nبه گزارش فکرشهر، سعید زرین‌فر ظهر سه‌شنبه در نشست کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت در بوشهر اظهار داشت: دولت تلاش بسیار زیادی به منظور ارائه خدمات دولت به صورت الکترونیک دارد و در استان بوشهر نیز اقدامات بسیار زیادی بدین منظور صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۰۰۵۶
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۴

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: خدمات ۱۱ دستگاه اجرایی استان بوشهر آماده برون سپاری است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سعید زرین‌فر ظهر سه‌شنبه در نشست کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت در بوشهر اظهار داشت: دولت تلاش بسیار زیادی به منظور ارائه خدمات دولت به صورت الکترونیک دارد و در استان بوشهر نیز اقدامات بسیار زیادی بدین منظور صورت گرفته است.

\n\n

وی شفاف سازی و تسهیل در انجام امور را به عنوان یکی از مهمترین اهداف توسعه دولت الکترونیک ذکر کرد و خاطرنشان ساخت: دولت تلاش دارد تا با برنامه‌ریزی مناسب در پی چابک‌سازی دولت باشد و در این راستا طرح‌های خوبی اجرا می‌شود.

\n\n

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر با اشاره به واگذاری خدمات دولت به دفاتر پیشخوان برای بهره‌وری و بهبود اقتصاد دولت، افزود: دولت در تلاش برای توسعه زیرساخت‌ها و نهادینه سازی فرهنگ دولت الکترونیک است.

\n\n

وی با اشاره به تشکیل کارگروه دولت الکترونیک در استان بوشهر، ادامه داد: طرح دولت الکترونیک به صورت پایلوت در شش استان کشور اجرا می‌شود که استان بوشهر می‌تواند در این زمینه پیشگام باشد.

\n\n

برون‌سپاری ۸۸ خدمت از دستگاه‌های اجرایی بوشهر

\n\n

به نوشته ی مهر، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استان بوشهر نیز به اینکه خدمات ۱۱ دستگاه اجرایی استان بوشهر آماده برون سپاری است، اضافه کرد: ۸۸ خدمت از این دستگاه‌ها آماده برون سپاری شده است.

\n\n

خسرو استوار به استفاده از کارشناسان و متخصصان برای برون‌سپاری خدمات اشاره کرد و افزود: خدمات قابل برون سپاری دستگاه‌های دولتی به دفاتر پیشخوان خدمات دولت واگذار می‌شود.

\n\n

وی از کاهش وقت و هزینه به عنوان مهمترین مزایای الکترونیکی شدن دستگاه‌های اجرایی و ارائه خدمات به دفاتر پیشخوان یاد کرد و گفت: کاهش تصدی  گری و حجم و بدنه دولت از مزایای برون‌سپاری خدمات است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر