سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۶۶۶
شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۳

فکرشهر: به مناسبت هفته کتاب نشست شعرخوانی "کودکانه" روز شنبه با شرکت ۱۰۰ نفر کودک از مناطق مختلف کشور به میزبانی شهر شُنبه شهرستان دشتی برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دشتی در گفت و گو با ایرنا گفت: در این نشست شعرخوانی ۶ نفر از کودکان و نوجوان این شهرستان از کتاب "یک قاچ هندوانه" با حضور افتخاری شاعر کتاب "زهرا داوری" شرکت داشتند.

محمد احمدی اظهار کرد: فائزه گلابی، محدثه صابرآزاد، الهه یاقوتی، نازنین‌زهرا نوروزی، آیدا اکسون و فاطمه صفری از اعضای کتابخانه‌های شهرستان دشتنی در این نشست بودند.

وی افزود: ۱۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان شکرو در این نشست که از طریق فضای مجازی برگزار شد حضور داشتند و به صورت مشارکتی در برنامه شرکت کردند.

احمدی تصریح کرد: ایجاد فضایی شاد برای ابراز احساسات، ترویج فرهنگ کتابخوانی و شعرخوانی، اهمیت هفته کتاب و آشنایی با نویسندگان از اهداف برگزاری این نشست بود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دشتی عنوان کرد: زهرا داوری از نویسندگان مورد علاقه کودکان و نوجوانان است که همین موضوع باعث انتخاب اثر این نویسنده برای نشست شد.

نویسنده کتاب "یک قاچ هندوانه" نیز گفت: زبان عنصری موثر برای بیان موضوع و مفاهیم است که با کتاب ارتباط برقرار کند و کتاب من به دنبال ارتباط با کودکان و نوجوانان است.

زهرا داوری بیان کرد: خوشحالم که امروز در جمع کودکان حضور داشتم و از نظرات آنها در مورد کتاب بهره بردم.

 زهرا داوری شاعر کودک و نوجوان متولد سال ۱۳۵۹ شهرستان بجنورد است و فعالیت خود در سرودن شعر را از سنین پایین شروع کرد.

کتاب "یک قاچ هندوانه" عنوان مجموعه شعری از این نویسنده است که موضوع روابط اجتماعی را در قالب تخیل و فانتزی به تصویر کشیده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر