چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: بوشهر اکنون در شرایط مطلوب کرونایی قرار دارد که این شرایط نباید باعث عادی انگاری شود...
کد خبر: ۱۰۰۸۵۰
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۶

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: بوشهر اکنون در شرایط مطلوب کرونایی قرار دارد که این شرایط نباید باعث عادی انگاری شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، محمد تقی ایرانی در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا استان بوشهر با اشاره به اینکه تمام ۱۰ شهرستان استان در وضعیت آبی یا کم خطر کرونایی قرار دارند، این وضعیت را مطلوب دانست و عنوان کرد: روز‌های سختی در شرایط کرونایی پشت سر گذاشته شده است و اکنون که در شرایط مطلوب قرار داریم باید با رعایت دستورالعمل بهداشتی این وضعیت حفظ شود.
 
وی تاکید کرد: ما هم باید به مردم سخت نگیریم و عادی باشیم، ولی عادی‌انگاری نکنیم، چون احتمال دارد دوباره وضعیت تغییر کند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با قدردانی از همکاری مردم و تلاش مدافعان سلامت در کنترل بیماری کرونا تأکید کرد: واکسیناسیون امری مهم و ضروری است که لازم است آحاد مردم به این مهم توجه ویژه کنند.
 
وی با عنوان کرد: اگر کسی به سبب نزدن واکسن کرونا و رعایت نکردن اصول بهداشتی، به جامعه خسارت وارد کند جرم مرتکب شده و به حوزه قضا معرفی می‌شود.
 
ایرانی با اشاره به آغاز مرحله سوم بازگشایی مدارس از امروز، بیان کرد: نگران هستیم که شاهد رعایت ۱۰۰ درصدی شیوه نامه‌های بهداشتی کرونا در مدارس نباشیم.
 
وی تاکید کرد: عوامل اجرایی و مدیریتی مدرسه باید واکسینه شده باشند جز موارد خاص که آن هم باید از حضورشان در کلاس جلوگیری شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: همچنین دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال باید توجه ویژه‌ای به تزریق واکسن کرونا و رعایت اصول بهداشتی داشته باشند.
 
وی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج، نقش این نهاد الهی و مردمی در عرصه‌های مختلف را برشمرد و تصریح کرد: بسیج علاوه بر جنگ ۸ ساله، در عرصه‌های گوناگون محرومیت‌زدایی، بازسازی، امدادرسانی و دیگر بخش‌های جامعه نقش ارزنده‌ای دارد.
 
ایرانی به نقش بسیج در عرصه مقابله با کرونا پرداخت و بیان کرد: در کنار فعالیت و خدمات مدافعان سلامت، بسیج نیز در تخصص‌های گوناگون و حوزه‌های مختلف خدمات ویژه‌ای ارائه کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر