چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: زنی که به شیشه اعتیاد شدید داشت، در اقدامی بی رحمانه و شنیع کودک 4 ساله خود با فندک سوزاند...
کد خبر: ۱۰۱۳۲
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴

فکرشهر: زنی که به شیشه اعتیاد شدید داشت، در اقدامی بی رحمانه و شنیع کودک 4 ساله خود با فندک سوزاند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، یک منبع آگاه اظهار داشت: وی روز گذشته کودک خود را در شرایطی که از حال رفته بود و آثار سوختگی های متعدد روی بدن و کف پای وی دیده می شد، به بیمارستان نیروی هوایی بوشهر آورد، ولی با وجود تلاش پزشکان، کودک چهارساله درگذشت.

\n\n

وی افزود: در پی این اتفاق، مادر کودک که اعتیاد شدید به شیشه داشته دستگیر شد و برای بازجویی به مقرر پلیس آگاهی انتقال یافت.

\n\n

 این منبع آگاه گفت: منهم که به دلیل مصرف بالای شیشه وضعیت عادی نداشته، در اعترافات خود گفته: همسرم پس از ازدواج دومش، این کودک را نزد مادر خود در اصفهان نگهداری می کرده که در پی عمل جراجی وی، نگهداری کودک از آذرماه به من سپرده شد.

\n\n

به نوشته خلیج فارس، این زن بی رحم ادامه داد: چون ابوالفضل مدتها از من دور بود، مرا نمی شناخت و حرف شنوی نداشت، من هم که به دلیل مصرف شیشه تمرکز نداشتم و مرتبا عصبانی می شدم، تحمل گریه و بازیگوشی های وی را نداشتم و چند بار برای ساکت کردن وی با فندک اجاق گاز وی را سوزاندم.نهایتا آخرین بار زمانی که اصرار داشت از خانه بیرون برود، با فندک اجاق گاز به سراغش آمدم تا دستش را بسوزانم که از حال رفت و او را به بیمارستان آوردم.

\n\n

گفته می شود پدر این کودک نگون بخت در سفر ترکیه به سر می برد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر