چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه خلیج فارس از ایجاد کارگاه‌های بزرگ تولید سبزی و پرورش قارچ در دانشکده کشاورزی دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از فارس، جواد مدرسی پیش از ظهر امروز در همایش کارآفرینی در کشاورزی و منابع طبیعی در شهر برازجان اظهار داشت: دانشکده کشاورزی دانشگاه خلیج فارس از دانشکده‌های تاثیرگذار در استان است و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر این مجموعه هستیم.\n\nوی افزود: امسال تاکید بسیار زیادی بر روی افزایش کیفیت سطح تحصیل در این دانشکده داشته‌ایم و این مهم موجبات رضایتمندی دانشجویان و اساتید شده است.
کد خبر: ۱۰۱۴۴
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۴

فکرشهر: رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه خلیج فارس از ایجاد کارگاه‌های بزرگ تولید سبزی و پرورش قارچ در دانشکده کشاورزی دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، جواد مدرسی پیش از ظهر امروز در همایش کارآفرینی در کشاورزی و منابع طبیعی در شهر برازجان اظهار داشت: دانشکده کشاورزی دانشگاه خلیج فارس از دانشکده‌های تاثیرگذار در استان است و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر این مجموعه هستیم.

\n\n

وی افزود: امسال تاکید بسیار زیادی بر روی افزایش کیفیت سطح تحصیل در این دانشکده داشته‌ایم و این مهم موجبات رضایتمندی دانشجویان و اساتید شده است.

\n\n

رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه خلیج فارس بوشهر با اشاره به تحصیل بیش از 1000 دانشجو در این دانشکده خاطرنشان کرد: با تلاش صورت گرفته، به‌زودی 100 نفر دانشجو در رشته‌های مرتبط با کشاورزی در این دانشکده فارغ‌التحصیل می‌شوند.

\n\n

وی اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی متولیان بخش کشاورزی و منابع طبیعی استفاده از ظرفیت‌ها و نیروهای علمی این بخش است که به عنوان خروجی‌های دانشگاه در ایجاد اشتغال و حوزه تولیدی و خدماتی در جامعه مورد استفاده قرار گیرند.

\n\n

مدرسی ادامه داد: اینکه این دانش آموختگان در کجا مشغول به کار می‌شوند تا بتوانند توانمندی‌های خود به‌‌ویژه ظرفیت‌های بومی خود را در هر منطقه‌ای به‌کار ببرند یکی از دغدغه‌های ما است.

\n\n

رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه خلیج فارس از ایجاد کارگاه‌های بزرگ تولید سبزی و پرورش قارچ خبر داد و گفت: از مهم‌ترین مشاغل کارآفرینی در منطقه ایجاد کارگاه‌های بزرگ و تولیدی کشت و کار، تولید سبزی و پرورش قارچ است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر