يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون مشارکت های زنان سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: هفت هزار زن شهید در کشور شناسایی و بانک اطلاعاتی آنها دراین سازمان تکمیل شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، مریم مجتهد زاده روز دوشنبه درگفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با وجود این که بسیج دراین زمینه اطلاعاتی موجود داشت ولی سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس راجع به زندگی این شهدا در حال جمع آوری اطلاعات بیشتر است.
کد خبر: ۱۰۱۸۷
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۰

فکرشهر: معاون مشارکت های زنان سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: هفت هزار زن شهید در کشور شناسایی و بانک اطلاعاتی آنها دراین سازمان تکمیل شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مریم مجتهد زاده روز دوشنبه درگفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با وجود این که بسیج دراین زمینه اطلاعاتی موجود داشت ولی سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس راجع به زندگی این شهدا در حال جمع آوری اطلاعات بیشتر است.

\n\n

وی اضافه کرد: احیای ارزشهای دفاع مقدس تنها مربوط به یک دستگاه نیست و همه ادارات، نهادها و سازمان ها باید در زمینه جمع آوری اسناد و مدارک مربوط به شهدا برای زنده نگه داشتن نام آنها فعالیت کنند.

\n\n

مجتهد زاده اظهارکرد: همچنین شورای راهبردی زنان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برای فعالیت های مربوط به زنان در دوران دفاع مقدس تشکیل و در استانها نیز راه اندازی شده است.

\n\n

وی یادآور شد: در شورای راهبردی زنان از همه ادارات و دستگاه های اجرایی یک نفر زن به عنوان نماینده عضو این شورا هستند.

\n\n

معاون مشارکت های زنان سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: نشر فرهنگ دفاع مقدس با هدف هویت سازی در جامعه وظیفه ای دینی و ملی است.

\n\n

وی اضافه کرد: امروز دشمن در قالب جنگ نرم حملات خود را علیه انقلاب اسلامی طراحی می کند به همین دلیل فرهنگ دفاع همیشه باید در کشور زنده باشد.

\n\n

مجتهد زاده افزود: ثبت و ضبط خاطرات برای انتقال به نسل جوان و فراموش نشدن آنها یکی از وظایف شورای راهبردی زنان است

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر