چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسوول ایستگاه آتش نشانی شهرداری بندرگناوه گفت: آتش سوزی در کارخانه آسفالت این شهرستان دو مجروح برجای گذاشت.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالحسین رضازاده روزسه شنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری افزود: بر اثر این حادثه که صبح امروز رخ داد، صاحب و یک کارگر این کارخانه به دلیل موج انفجار دچار سوختگی شده که با آمبولانس به بیمارستان سوانح سوختگی چرومی این شهرستان اعزام شدند.\n\nوی اظهارکرد: با حضور بموقع آتش نشانان شهرداری گناوه و کمک شهرداری بندر ریگ و نیروگاه سیکل ترکیبی این آتش سوزی مهار و از وارد آمدن خسارت زیاد به این کارخانه جلوگیری شد.
کد خبر: ۱۰۲۰۰
سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

فکرشهر: مسوول ایستگاه آتش نشانی شهرداری بندرگناوه گفت: آتش سوزی در کارخانه آسفالت این شهرستان دو مجروح برجای گذاشت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالحسین رضازاده روزسه شنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری افزود: بر اثر این حادثه که صبح امروز رخ داد، صاحب و یک کارگر این کارخانه به دلیل موج انفجار دچار سوختگی شده که با آمبولانس به بیمارستان سوانح سوختگی چرومی این شهرستان اعزام شدند.

\n\n

وی اظهارکرد: با حضور بموقع آتش نشانان شهرداری گناوه و کمک شهرداری بندر ریگ و نیروگاه سیکل ترکیبی این آتش سوزی مهار و از وارد آمدن خسارت زیاد به این کارخانه جلوگیری شد.

\n\n

مسوول ایستگاه آتش نشانی گناوه گفت: علت حادثه هم اینک دردست بررسی است.

\n\n

وی بیان کرد: بر اثر این آتش سوزی، مشعل های کارخانه از کار افتاده اما مخزن آن سالم است.

\n\n

رضازاده یادآورشد: آتش سوزی این کارخانه به طور کامل مهارشده و آتش نشانی نیروگاه سیکل ترکیبی هم اینک در حال خنک کردن اثر آتش هستند.

\n\n

کارخانه آسفالت گناوه در جوار نیروگاه سیکل ترکیبی این شهرستان و در نزدیکی روستای پوزگاه بندرریگ قراردارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر