يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر عامل کارخانه نیرو ساحل از راه‌اندازی کارخانه تولیدکننده تابلوی برق در استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمد شریفیان ظهر امروز در بازدید رئیس و اعضاء هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر برازجان از کارخانه تولید تابلوهای برق نیرو ساحل بوشهر در شهرک صنعتی برازجان اظهار داشت: کارخانه نیروساحل از کارخانجات معتبر در استان و کشور است و در سال‌های اخیر کیفیت و کمیت کار این شرکت رشد محسوسی داشته است.\n\nمحمد شریفیان گزارشی از وضعیت و امکانات و تاسیسات و تجهیزات آن کارخانه ارائه کرد و افزود: برای اعتلای سطح کیفی کار از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۲۹۳
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۶

فکرشهر: مدیر عامل کارخانه نیرو ساحل از راه‌اندازی کارخانه تولیدکننده تابلوی برق در استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد شریفیان ظهر امروز در بازدید رئیس و اعضاء هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر برازجان از کارخانه تولید تابلوهای برق نیرو ساحل بوشهر در شهرک صنعتی برازجان اظهار داشت: کارخانه نیروساحل از کارخانجات معتبر در استان و کشور است و در سال‌های اخیر کیفیت و کمیت کار این شرکت رشد محسوسی داشته است.

\n\n

محمد شریفیان گزارشی از وضعیت و امکانات و تاسیسات و تجهیزات آن کارخانه ارائه کرد و افزود: برای اعتلای سطح کیفی کار از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

\n\n

وی از راه‌اندازی کارخانه تولید کننده تابلوی برق در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: کارخانه نیرو ساحل نخستین شرکت تولید کننده تابلوی برق استان بوشهر است که توانسته تائیدیه شرکت توانیر در زمینه تابلوهای فشار متوسط و ضعیف را اخذ کند و در لیست تولید کنندگان مجاز قرار گیرد.

\n\n

مدیر عامل کارخانه نیرو ساحل تصریح کرد: نیرو ساحل همچنین نخستین آزمایشگاه فشار قوی برق را در استان بوشهر راه‌اندازی کرده و توانسته از تابلوهای تولیدی خود گواهی تست و آزمون را از پژوهشگاه وزارت نیرو دریافت کند.

\n\n

 شریفیان، احداث پست‌های زمینی، احداث شبکه روشنایی معابر، تولید تابلوهای فشار متوسط و تابلوهای فشار ضعیف را از عمده فعالیت‌های این شرکت عنوان کرد.

\n\n

به نوشته فارس، نایب رئیس شورای اسلامی شهر برازجان نیز ضمن تشکر از فعالیت‌های کارخانه نیرو ساحل، خواستار مشاوره و برآورد هزینه در زمینه احداث پست زمینی برق خیابان شهید چمران برازجان شد.

\n\n

هادی کفاش افزود: برای تمام محلات و مناطق شهر برنامه داریم و امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و همکاری شهرداری به اهداف خود برسیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر