سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
فکرشهر: مدیرکل پزشکی قانونی استان هرمزگان گفت: در 11 ماهه سال جاری 14 نفر بر اثر غرق شدگی در استان هرمزگان جان خود را از دست دادند.\n\nبه گزارش فکرشهربه نقل از ایسنا، دکتر «سیدجواد میرهادی» افزود: در 11ماهه نخست سال 14 نفر بر اثر غرق‌شدگی جان خود را از دست دادند که 10 نفر مرد و چهار نفر زن بودند.\n\nوی خاطرنشان کرد: شمار جان‌باختگان بر اثر غرق‌شدگی در مدت مشابه پارسال، 28 نفر بود که تعداد فوتی‌های غرق‌شدگی امسال با 50 درصد کاهش نسبت به 11 ماهه سال گذشته مواجه بوده است.
کد خبر: ۱۰۲۹۴
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷

فکرشهر: مدیرکل پزشکی قانونی استان هرمزگان گفت: در 11 ماهه سال جاری 14 نفر بر اثر غرق شدگی در استان هرمزگان جان خود را از دست دادند.

\n\n

به گزارش فکرشهربه نقل از ایسنا، دکتر «سیدجواد میرهادی» افزود: در 11ماهه نخست سال 14 نفر بر اثر غرق‌شدگی جان خود را از دست دادند که 10 نفر مرد و چهار نفر زن بودند.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: شمار جان‌باختگان بر اثر غرق‌شدگی در مدت مشابه پارسال، 28 نفر بود که تعداد فوتی‌های غرق‌شدگی امسال با 50 درصد کاهش نسبت به 11 ماهه سال گذشته مواجه بوده است.

\n\n

میرهادی خاطرنشان کرد: از 14 غرق‌شده در استان 10 نفر آن مربوط به شهرستان بندرعباس، سه نفر مربوط به شهرستان قشم و یک نفر دیگر مربوط به شهرستان بستک است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر