سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۴۰۵
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: با توجه به پیش بینی ورود مسافر در نوروز پیش رو؛ زیرساخت‌های لازم گردشگری در این شهرستان باید تقویت و گسترش یابد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا،احمد لطفی در نشست ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان افزود: یک سری زیرساخت‌های دائمی برای پذیرش مسافر در شهرستان وجود دارد که باید همزمان با سفرهای نوروزی مورد بررسی قرار گیرد و اگر نیاز به بازسازی، مرمت و یا تکمیل دارند تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی بیان کرد : با توجه به اینکه شهرستان تنگستان به دلیل قرار گرفتن در نوار ساحلی و بازار مناسب به عنوان یکی از مقاصد اصلی مسافران نوروزی است که برای رفاه حال مسافران باید فراتر از گذشته نسبت به تقویت و ایجاد زیرساخت‌های موقت بیشتر اقدام کرد.

فرماندارتنگستان یادآور شد: دستگاه های اجرایی شهرستان در یک هفته  بصورت دقیق و میدانی نیازها، خواسته‌ها، برنامه‌ها و اقداماتی که می‌خواهند در حوزه سفر نوروزی در شهرستان  انجام شود به فرمانداری اعلام کنند.

لطفی اضافه کرد: معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری با همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط با تسهیلات سفرهای نوروزی در تنگستان یک تیم میدانی برای بررسی شرایط و ایجاد امکانات لازم برای رفاه حال مسافران تشکیل دهد.

فرماندار تنگستان افزود: این شهرستان دارای ظرفیت و پتانسل بسیار بالایی در حوزه طبیعت و گردشگری است و باید بسته‌های اطلاع رسانی از این جاذبه‌ها تهیه و در اختیار مسافران و میهمانان قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر