سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۵۵۲
پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

فکرشهر: مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر از مصدوم شدن شش نفر در سه حادثه جداگانه در شهرستان دیر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسین ناظمیان‌پور گفت: در اولین حادثه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه با اعلام به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو پراید با موتورسیکلت در شهر دیر پایین‌تر از میدان فانوس بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ دیّر به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه راکب موتورسیکلت از ناحیه پا دچار آسیب شده بود توسط تیم اورژانس ۱۱۵ دیّر خدمات اولیه درمانی دریافت و به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر گفت: حادثه دوم ساعت ۲۰ و ۵۸ دقیقه واژگونی دو دستگاه خودروی پراید در محور دوراهی دیر به دوراهک روبروی پادگان سپاه گزارش شد.

وی گفت: این دو خودروی پراید برای اینکه بهم برخورد نکند به پایین جاده منحرف و واژگون شدند که سه نفر از سرنشین این خودروها خوشبختانه صدمه سطحی داشتند و توسط آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ دوراهک به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منتقل شدند.

ناظمیان‌پور افزود: حادثه سوم ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه گزارش شد که در آن یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان ساحلی دیر روبروی پارک خلیج فارس واژگون و دو نفر راکب و سرنشین ۱۹ و ۱۶ ساله آن با برخورد به کناره جدول از ناحیه سر و صورت دچار صدمه جدی شدند.

وی تصریح کرد: بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از پایگاه فوریت‌های پزشکی دیر به محل حادثه اعزام و مصدومین را پس ارائه کمک‌های اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منتقل کردند.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر گفت: علت این حوادث توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر